کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت به دنبال حذف کامل فلش پلیر با آپدیت ویندوز 10

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت در حال تولید یک آپدیت برای ویندوز 10 است تا به وسیله آن فلش پلیر را از تمامی نسخه های این سیستم عامل حذف کند.

ویندوز ویندوز 10 فلش پلیر آپدیت ویندوز 10 سیستم عامل ویندوز

این آپدیت که KB4577586 نام دارد، طی هفته های آتی به دست کاربران خواهد رسید. وقتی این به روزرسانی چه به صورت دستی و چه به صورت اتوماتیک نصب شد، دیگر نمی توان فلش پلیر را نصب کرد مگر با بازگرداندن فایل بکاپ از قبل تهیه شده.

البته در اسناد پشتیبانی منتشر شده، مایکروسافت یادآور می شود که این آپدیت نسخه ای از فلش پلیر را پاک خواهد کرد که به طور خودکار توسط ویندوز نصب شده است وگرنه فلش پلیر نصب شده توسط کاربران از سایر منابع متفرقه پاک نخواهد شد.

در تابستان 2017 بود که پشتیبانی از فلش پلیر توسط ادوبی به پایان رسید و از آن زمان تا کنون مرورگرهای مختلفی این برنامه سابقاً محبوب را کنار گذاشته اند. برای مثال، کروم به عنوان محبوب ترین مرورگر دنیا به صورت پیش فرض فلش پلیر را در سال 2019 مسدود کرد و موزیلا فایرفاکس و مایکروسافت اج نیز آخرین روزهای سال قبل پشتیبانی از این نرم افزار را خاتمه دادند. با آغاز ماه دسامبر 2020 هم اپل اعلام کرد فلش پلیر را مسدود می کند و از تاریخ 12 ژانویه اجازه اجرا شدن به آن را نخواهد داد.

ادوبی در آن زمان گفت:«« امروز آخرین روز عمر فلش پلیر در همه کشورهاست. ما می خواهیم از همه کاربران و توسعه دهندگان که از این برنامه در طی 20 سال اخیر استفاده کرده اند، تشکر کنیم. از اینکه فلش پلیر توانسته نقش مهمی در توسعه انیمیشن ها، تعاملات، محتواهای صوتی و تصویری اینترنتی ایفا کند بسیار خرسندیم و خوشحالیم که توانسته ایم به دنیای دیجیتال کمک کنیم تا بتواند وارد دوران تازه ای بشود»».

با توجه به پایان پشتیبانی از فلش پلیر، ادوبی از همه کاربران خواسته هر نوع سرویس مرتبط با آن را از رایانه خود پاک کنند تا هدف حملات سایبری احتمالی قرار نگیرند.

به همین دلیل، کاربران ویندوز 10 باید بلافاصله پس از انتشار آپدیت مربوطه، آن را نصب کنند. هر کسی هم که فلش پلیر را به صورت دستی نصب کرده، می بایست آن را خودش حذف نماید.

 

 
منبع: techradar.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48561 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/02 تعداد مشاهده: 2273
سافت گذر